آخرین اخبار
کد مطلب: 146979
فرمانده سپاه ناحيه لردگان ؛
هيبت پوشالي آمريکا در 13 آبان 57 فروريخت
تاریخ انتشار : 1401/08/12 19:27:48
نمایش : 530
فرمانده سپاه ناحيه لردگان به مناسبت 13 آبان گفت: در 13 آبان 57 هيبت پوشالي آمريکا توسط دانش آموزان و دانشجويان پيرو خط امام (ره) فرو ريخت.
به گزارش سلام لردگان؛ و به نقل از خبرگزاري بسيج ؛ فرمانده  سپاه ناحيه لردگان گفت: 13 آبان و تسخير لانه جاسوسي آمريکا روز خواري و فروپاشي هيبت پوشالي آمريکا بود و براي اولين بار بود که ايالات متحده بدين گونه تحقير شد.

سرهنگ پاسدار عباس رحيمي اظهار داشت: 13 آبان ماه همواره به عنوان نقطه عطفي در تاريخ پر از افتخار انقلاب شکوهمند اسلامي باقي خواهد ماند و هرساله در  اين روز بزرگ ملت شريف ايران با انجام راهپيمايي هاي باشکوه اين روز را گرامي مي دارند و با دانش آموزان و دانشجويان پيرو خط امام(رحمت الله عليه) تجديد ميثاق مي کنند.

وي با اشاره به دشمني هاي استکبار و ايادي آنان با ملت بزرگ ايران، گفت: هيچ‌گاه از دشمن انتظار نيست که دست از دشمني بردارد، به هر حال کار دشمن، دشمني است؛ اما نيروهاي انقلاب بايد بدانند که در هر برهه‌اي از زمان دشمن با يک روش به مصاف انقلاب اسلامي مي‌آيد که  توجه به اين امر مي‌طلبد همه دلسوزان انقلاب زمان شناسي و دشمن شناسي را به عنوان موتور محرکه فکري خود سرلوحه کار قرار دهند.

رحيمي ابراز داشت: خداوند در قرآن کريم وعده داده است از کساني که ايمان آورده‌اند دفاع مي‌کند و در حقيقت انقلاب اسلامي که براي احياي اسلام ناب محمدي تشکيل شده است به طور قطع حمايت الهي را دارد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان لردگان با اشاره به حوادث  و وقايع اخير کشور و تلاش دشمنان براي ايجاد نا امني و اغتشاش در کشور از مردم شريف ايران و به خصوص شهرستان لردگان خواست در راهپيمايي با شکوه 13 آبان بار ديگر مشت محکمي به بدخواهان نظام اسلامي ايران بزنند.
 
انتهاي خبر / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس